Reklamace zboží
Postup reklamace zboží ve 3 jednoduchých krocích:
1. Pokud chcete zboží reklamovat, vytiskněte a vyplňte formulář pro uplatnění reklamace.
2. Při vrácení zboží ho vložte zpět do původní krabice a zabalte ho takto k odeslání tak, aby se mu po cestě nic nestalo. Při reklamaci zboží bez původní krabice dejte zboží do vhodné kartonové krabice.
3. Zboží doneste na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktujte náš vratkový kód 96675940. Na pobočce Vám vytisknou štítek a zásilka nám bude vrácena na naše náklady.
Na co si dát pozor?
1. Zboží prosím nezasílejte na naši adresu "Újezd 427/28", jedná se pouze o fakturační adresu. Vrácení přes Zásilkovnu je zdarma a není potřeba na balík cokoliv psát.
2. Neposílejte zboží např. pouze v igelitce, krabice se může poničit. Vždy využijte kartonovou krabici.
3. Do krabice vždy vložte vytištěný příslušný formulář, urychlí to tak proces vrácení.