Reklamace zboží

 Postup reklamace zboží ve 3 jednoduchých krocích:

1. Pokud chcete zboží reklamovat, vytiskněte a vyplňte formulář pro uplatnění reklamace.

2. Při vrácení zboží ho vložte zpět do původní krabice a zabalte ho takto k odeslání tak, aby se mu po cestě nic nestalo. Při reklamaci zboží bez původní krabice dejte zboží do vhodné kartonové krabice.

3. Zboží doneste na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktujte náš vratkový kód 96675940. Na pobočce Vám  vytisknou štítek a zásilka nám bude vrácena na naše náklady.

 

Na co si dát pozor?

1. Zboží prosím nezasílejte na naši adresu "Újezd 427/28", jedná se pouze o fakturační adresu. Vrácení přes Zásilkovnu je zdarma a není potřeba na balík cokoliv psát.

2. Neposílejte zboží např. pouze v igelitce, krabice se může poničit. Vždy využijte kartonovou krabici.

3. Do krabice vždy vložte vytištěný příslušný formulář, urychlí to tak proces vrácení.